bye bye Oschlo

Dålig bloggning.. Men denna vecka har varit allt annat än nedskrvningsvärd.
Har gått upp, jobbat röven av mig, kommit hem vid 23:30 och slocknat. Upprepa detta tre dagar i rad och avsluta den fjärde med storstädning av lägenhet.. DÖD.
Men imorgon 07:50 åker jag och Kling mot Sweden.

En märklig konversation med en minst sagt skum jeansjacka-med-jeans-i-samma-färg-gubbe på bussen hem ifrån jobbet:
Mannen: Hej
Jag: öh..hej
Mannen: Vad har du där?
Peckar på min väska som jag lite förskrämt trycker mot min röda dunjacka
Jag: Inget
Mannen: Vad håller du i handen då?
Jag: Min väska
(Plånbok, mobil, ipod och en clementin...viktiga ägodelar)
Mannen: Men då har du ju något.. hahahahha
Jag: öh.. ah
Mannen går av vid nästa stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0