IKEA - like home

Söndag
Idag har jag och Emma dränkt två getingar i ett saftglas (slagit två flugor i en smäll) Vi drog till ikea för att få lite julfeelings samt åt oss mätta på pölse, endast 5kr/st. Vi provsatt också soffor med puffiga kuddar.

Robin har dratt till Åre, så vår lägenhet är utstädad och jag bor hos Kling och Sara. Men förtillfället befinner sig båda parter på jobb. Så de jag roar mitt bleka face med är svensson svensson-avsnitt på svts hemsida. Kul på Jul. I ärlighetens namn känns de inge vidare att dra på jobb imorgon.. Vill förtillfället bara sätt mig på en buss till Svensås fira jul och tåga till Åre.



Emma lurar på om hon ska slå till på soffan eller ej


Kommentarer
Postat av: Anonym

herrejävlar vilka påsar under ögonen.. Kanske ska slå till på hemorojdsalvan ändå, enligt katrin ska det ju göra underverk. Behövs tycker jag allt.

2008-12-14 @ 20:13:41
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0