Kändisspaning

Kändisspaning! På nyårsdagen gästades vår restaurang av en kvinna, även kallad: Sveriges mest humoristiska kvinna. Vi kallar henne X. (Man vill ju inte hänga ut Sveriges kändiselit) Men för att inte göra er, mina läsare, allt för nyfikna om vem denna mystiska kvinna är får ni här ett par boksäver som ledtråd: Sissela K*le.
Hon beställde Pytt i panna med två ägg och rödbetor. Förmodligen var följetåget familjen. Efter att ha jobbat på Rajtan i några veckor har jag kommit fram till att de inte finns något mer irriterande när folk inte kan plocka undan efter sig. Hur svårt kan de vara att placera sina rester på en bricka, lyfta på kära rumpan och placera allt i stället? Gjorde vårt humoristiska X detta? NEJ! Så jag fick, med förakt och självplågan plocka och fumla med kletiga servetter och utspridd pytt. Skärpning X !

Kommentarer
Postat av: morsan

snacka om en tvättäkta drööse

2008-01-04 @ 12:38:40
Postat av: sara

hon äter ganska mycket hon, igår åt hon på broken samtidigt som oss, jag skulle dö för att få röra hennes blå mössa!

2008-01-06 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0