Funderingar kring allt

När man går och fäster etiketter på klädesplagg dagarna i ända hinner man fundera på mycket
- Jag önskar mig en dator i 20-års present (iaf stort bidrag)
- Robin
- Jag måste fixa min blogg
- Robin
-Om ett år, eller två, vill Caroline börja blogga till journalist eller något liknande, Hört att det till och med finns något så intressant som en "skrivarlinje".
- Robin
- Att jag vill jobba i norge till hösten, helst med början redan i september.
- Robin
- Att mina ben borde belönas med lite varma strålar (solarie?) inom kort. För nu bländas även folk med solglasögon.
- Robin
- Att jag ska sparpasparasparasparaspara
- Robin
- Om min hals är allvarligt infekterad eller om de bara är just, halsont
- Robin
- Vad vill jag ha till middag imorgon tro
- Robin

Kommentarer
Postat av: Rob

Caroline. caroline. och caroline.

2008-07-01 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0