Man vill väl va glad?


Idag hjälpte inte löparrundan. Trots att jag sprang allt vad jag förmådde under låten "lt me think about it".
Så när jag stod i duschen och sköljde av mig den värsta löksvetten funderade jag på vad jag nu ska ta mig till för att bli glad?
Jag åt en stor portion mat, blev jag glad? nej
Jag ringde till Robin med risk för att förstöra hans kväll, blev jag glad? Mycket
Jag pratade med Emma och bestämde myskväll på lördag (sara lollo marie sofia emelie mfl är hjärtligt välkomna, eller snarare, VI RÄKNAR MED ER!) blev jag gladare? Mycket
Jag och pappa blev kompisar, de hela avslutades med en kram, blev jag gladare? Mycket
Så nu är jag glad igen ! Man vill väl va glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0