Vardgasinlägg

Emma, jag har inte heller någon kontakt med omvärlden. Jag går i klädgångar och sorterar klänningar i diverse fack, när jag stämplat ut är jag så trött och förbannad på min cphals att  jag utesluter mig ifrån all kontakt. Jag duschar varmt och går och lägger mig efter allsång på skansen (inspelade avsnitt dom dagar det ej är tisdag)
På fredag är jag ensam hemma. Dom som vill våldgästa mig är väldigt välkommna. Karta och beskrivning av vägen kan få på närmaste bensinstation. Sen så skulle jag vilja ha min lön från Gotland, då hade min kommande helg kunnat bli rolig. Nu ser den mörk ut.  

Kommentarer
Postat av: sara

Självklart kan din helg bli rolig ändå. Minns du inte våra forna dagar då vi levde på ett obefintligt studiebidrag. På något sätt gick det ändå alltid ihop! Ett besök på hedbo och sen plankar vi in på lygnevi? Låter det inte sjukt frestande? va? va? va?

2008-07-01 @ 18:36:11
URL: http://sarabergquist.webblogg.se/
Postat av: Carro

låter mer lockande än att sitta isolerad i en skog med mygg och knott som enda sällskap

2008-07-01 @ 21:01:49
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: jessica

planka in på lygnevi var inte igår. låt mig få veta om ni lyckas :P

2008-07-02 @ 03:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0