Förberedelser

My Purple Darling (min ipod) är laddad till max med musik att överleva ett helt ökenrally. Väskorna står tomma men förbereda att fyllas till brädden. Tågbiljetterna är uttagna och Kanye West´s nya skiva går på repeat. Allt är i sin ordning.. Som ketchup på pastan och korven i brödet. Inte som hallonsylt på potatismos...
Tänk att jag faktiskt är lite nervös, trots vetdomen att jag faktiskt, i princip bott PÅ den person jag idag ska träffa, i 5 månader. Bott PÅ = Knött ihop i ett minimalt rum utan vare sig förvaringsutrymmen eller fönster. Gud va trevligt det ska bli.:) (Är i vanliga fall emot smajlgubbar i min högst seriösa blogg, men ibland måste man ju få skoja til ldet lite) Nä, nu återstå det en hel del arbete innan jag lungt kan luta mig tillbaka på tåget. Nästan gåns vi hörs befinner jag mig på den östra sidan av vårt avlånga land. See You!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja grillat är svårslaget :) Haft en bra dag? Vart ska du någonstans?

2008-06-03 @ 18:17:17
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0