Han & Jag

Uppdatering på östsidan va det ja ! Liiiitedåligtkanske. Men här flyter dagarna ihop, ena dagen sitter man och spelar död i en fd elektriskstol nere vid hamnen på Gotland, andra dagen kränger man kläder alá gekåspriser på Adelsgatan. Ena stunden tar man morgonpromenader vid havet, i andra stunder sitter man på Hamnplan, dricker öl och fisk till sverige-grekland. Under nästan hela min tid (bortsett från 7-4) har jag min själsfrände vid min sida. Vi har roligt ihop, Han & Jag! Han kommer också packa ner sin tandborste och ev följa med mig hem till skogen. Real LOVE!
På måndag börjar livet igen.. De ska ju kännas att man lever, det känns om man nyper tag i min höft, för där kan man få ett ordentligt tag numera. Mer att älska som en del utlänningar säger, mer att hata som jag och emma säger. skål

Kommentarer
Postat av: leif wwallin

vad fan är fisk

2008-06-13 @ 14:13:06
Postat av: Carro

Du behöver inte skriv ut både förnamn och efternamn, de hade kanske tom räckt med Pappa, dröööse

2008-06-13 @ 18:51:39
Postat av: Axie Paxie

Och du kanske inte behöver undvika den mkt intressanta frågan angående vad du syftar på med fisk? Menar du fisk som i det djur som lever i diverse slag av vatten, eller menar du kanske fishermans friends? Eller vad menar du egentligen!! ;) hehe

2008-06-17 @ 23:11:15
Postat av: Carro

MAN KAN VÄL INTE DRICKA LEVANDE FISKAR? vilket alternativ tycker du låter rimligast?

2008-06-18 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0