Barn är som kineser, alla ser tydligen likadana ut ?

 På jobbet:
 En hyperenergisk kvinna med sina tre barn och sengångare till man   bestämde sig för att ta en fika på Rajtan idag.
 - Vi ska ha detta och sen kommer de två krämbullar till, nej vänta tre.Å så ska vi ha en öl också vilken är godast, har du någon ljus öl? eller föresten jag tar en fatöl, vill du också ha en? Ja de vill du. Och så ska barnen ha drickor också, Har ni tagit de ni vill ha? Ja då ska väl allt vara med. Just de en choklad boll me.
   Jag försöker få en syl i vädret samtidigt som jag försöker hålla reda på alla nya uppmaningar och ting som klär den redan överfulla brickan.
 - Va det bra så!?
- Ja. nu va de nog klart,
- 199:- tack.
Betalningen genomfördes. Precis då kommer de fram en unge till med en 0,3cl dricka. Mamman tittar upprört.
- Du får ingen mer dricka, ställ tillbaka den där, vi har redan betalt.
Hennes sengångare till man som inte sagt ett ljud under hela storbeställning hostar nu till och säger lite försiktigt.
- Men älskling, de där är inte vårat barn.

Kommentarer
Postat av: AxiePaxie

Haha, tragiskt faktiskt!

2008-04-03 @ 16:34:51
Postat av: tlidbom.blogg.se

haha, jag tror jag dör av garv! fy jävla roligt.. :-D

2008-04-06 @ 02:14:44
Postat av: Malin

Ska jag ta illa upp av rubriken?

2008-05-18 @ 11:15:14
URL: http://starstrong.blogg.se
Postat av: Henrikgunn

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2009-03-18 @ 08:39:06
URL: http://henrikgunn.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0