Eko

Ojojoj.. mitt visakort är i två delar och kontot ekar. Tur att pengar inte är allt va!
Tänkte inte göra av med en spänn idag:
Tvättning plus torktumling 140:-
Solning 50 :- (ej nödvändigt, men ett måste)
ETT glas vin på Bistro (Söndagsgöra, lika traditionellt som skinka vid jul, godisägg på påsken och blommig klänning runt midsomarstången)
=
ca 200:- ..JAHAA?

Min mobil har precis i rättan tid slutat fungera och visar vit skärm dygnet runt. Hur överlever man utan mobil? Man gör det inte!  Nu ska jag springa bort ångesten och njuta av att leva sparsamt, ekonomiskt och vuxet. SKÅL

Kommentarer
Postat av: Sara

fats idag är det jag som bjuder doggywalkern på ett glas :)

2008-03-16 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0