Elin & Fia is the Shit, and they have the sweetest ass in the world!

Med låten: Sweetest ass in the world på repeat i huvudet, hela dagen lång! Minns jag helgen hos Fia, tjejen med grymt ass, extremt ROLIG : ) En riktigt bra återträff får man ju lov och säga. Så mycket man fick reda på, på så lite tid, och så många problem man fick höra, dela ut och garva åt har nog jag ej upplevt i mitt snart 20-åriga liv. Pricken över I:et, Vår konduktör, som för övrigt påpekade mig att ta ner mina smuttsiga fötter från sätet, hette REINE!
 - Hej Reine, Heej Reeine
 - Ja, hej hej.

We have to dot it agian, sooooooooon!
Saknar era blonda trynen redan va !





Kommentarer
Postat av: Rob

är det bara jag som läser den här bloggen eller? bara jag som kommenterar iaf. grymt va. 5 dagar kvar nu. verkar dåååeelii. saknar dig. puss

2008-05-29 @ 17:28:27
URL: http://www.string-emil.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0