Göteborgsvarvet 2008: Resultat

En uppladdning i Åre, en månad utan träning (ingen löpträning alls sen november) (Måste bara få förklara mig liiite) och halvfabrikat till mat var inte förväntningarna stora. Varken av mig eller mina "medspringtagare".  Men med ett förbannat skoskav, en blå tå och mycket mycket träningsvärk i låren sitter jag här, snart 18 timmar efter målgång. Mina förväntningar var ju lite NJAEEEE. Allt under 2.30 skulle jag vara nöjd med. Första milen gick lätt som en plätt (trot eller ej) Eller ah, lätt som en plätt kanske var och överdriva. Jag kännde mig inte helt död vid milsstolpen och ändå stannade klockan på runt 55min. Ingen elit direkt, men de räckte för att jag skulle bli glad i alla fall. Sen kom en jobbig bro och så den där jävla Avenyn. Tappade de lilla jag hade på Avenyn och på de sista återstående 4km. Tid: 2.11. Jag är svinnöjd! SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0