Moneybrother och The Hives nya groupies!


Anders Wendin i Moneybrother och Pelle Almqvist från the Hives nya groupies. Jag och Elin, lyckliga som få, uppskattar samarbetet, förmodligen lika mycket som artisterna själva. Vilken kväll det var!
Först; Supé på adressen "Mitt i Åre II", bestående av kycklingfilé, klyftpotatis och ett delikat vin. Till efterrätt kex och ost! Musiken var extremt underhållande. Kvällen kan, utan tvekan från min sida,  kategoriseras som en utav den roligaste under Åresäsongen! (Kamera: Elins, fotograf: Kan det vara Robin tro?)

(Sen kan det ju alltid disskuteras hur snygg själva bilden egentligen är. Vi skyller allt på fotografen! OBS bilden är INTE fixad i photoshop, även om våra fläckfria och och perfekta färgade ansikten ser ut så.)


Kommentarer
Postat av: -

fy satan vilken snygg bild. undrar vem som har förmågan att ta såna bilder? måste vara någon som har många år i branschen.

2008-05-22 @ 17:50:27
Postat av: Carro

med den inledande meningen "fy satan" vet vi ju ALLA vem som krev den kommentaren

2008-05-22 @ 20:47:10
URL: http://www.enfetblogg.blogg.se
Postat av: gud

ja det var jag. jag erkänner.

2008-05-25 @ 14:14:05
Postat av: Edvardstella

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-02-01 @ 13:37:04
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0