Aktuellt

1 månad kvar i Norge.. (bokstaven mellan o och q ur funktion)
Jobb: Vinmonoolet (norges systembolag)
Mat: Sagetti och köttfärssås, köttfärssås och sagetti.
Dryck: Cola light och mjölk
Kläder: De jag haft sedan jag slutade med blöja
Hår: Långt, brunt with no volume
Vänner: Många väldigt bra och vackra!!
Strävar efter: Fylla sarkontot, skaffa en dator, en snygg skidjcka till Åre samt resa där solen värmer och döljer mina blåa blodådror längst med låren.
Avgudar: Julmust (som norrmännen bytt ut mot Julebrus vill säga, en äckligare version av Trocadero) Andra Avenyn (svenskt tal!!!) Idol, mina väldigt bra och vacka vänner samt mannen med stort R.
Längtar just nu efter: MAT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du åt ju så god mat i helgen så det räcker till jul eller..

2008-11-19 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0