Brunettcarro

http://tlidbom.blogg.se/

Det är med en tår i ögat jag skådar denna fantastiska blogg. Som skriver så FANTASTISKA SAKER

"jooo,
måste ge en hyllning till min alldeles egna lilla blondinbella,
fast jag skulle vilja kalla henne för brunettcarro.
det är en fröjd för ögat att läsa om ditt liv och alla dina förskräckliga
insidenter i oslo så just därför får du bli min brunettcarro!
måste därför sno ett citat utav alla hennes värdefulla saker hon bloggar om:
"Obama, låter inte det skrämmande lik Osama?" // Natacha Peyre

keep up the good work,
ching kompis


psst:
slänger in en 5min-photoshopad-look-a-like bild på min brunettcarro!
hah, jag tycker den blev komiskt"



En seg söndagsmorgon kan knappast börja bättre!
Dagens:
Jag väcker liv i dödRobin för att visa denna underbara nyhet i bloggvärlden. Robin är verkligen helt död. Men anstränger sig och kisar lite sömning mot bloninbella/brunettcarro-bilden.
- Meh det där är ju inte du!?
-Det är de ju visst, det ser du väl!?
- Ah visst, och när skulle den bilden vara tagen!?

Robin, photoshop! Gå och lägg dig

Kommentarer
Postat av: brunett tessan

hah, tyckte jag lyckades ganska så bra på bara fem minuter! och robin kan ju slänga sig väggen som inte ens ser att det är du..



keep up the good work som sagt, hih :)

2008-11-09 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0