Gnällspik

* En grön, omogen och böjd banan är ingen drömbanan. 

*' Satt på dass och inspekterade mina lår. För första gången i mitt liv kunde jag se skarpa konturer av blodådror utmed innanlåren. Ett tecken på att man för tillfället är höstblek och jävlig

* Efter två dagar heltid som bananskalare (bananskräller på norska) har jag så ont i mina handleder att jag inte ens kan knäppa gylfen på mina jeans. För att överleva de nästkommande dagarna kommer de knarkas iprem

* Jag suger på att ge rätt svar i programet "vem vet bäst". Robin vinne varje gång.
 
*Jag har världens bästa pojkvän som låter mig lipa över mina knappt bestående problem.

* på fredag tar jag bussen hem till Svensås. Mysigt!!

*Höst i all ära. Men mörker ,kyla och duggregn suger röv

Kommentarer
Postat av: mor

jag ska bjuda dej på banan kaka det är du väl sugen på eller????? Du är så jätte välkommen hem ska du veta; puss på dej

kram mamma

2008-11-12 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0