Hashmänniskor håller mig vaken


Egentligen borde jag ligga nerbäddad och snarka .. ! Men min sambo är hemma i Sverige och för första gång sedan jag flyttade till Oschlo ska jag sova själv.. Är faktiskt skakis. Inbillar mig att läskiga hashmänniskor från schlumen ska bryta sig in och släcka cigaretter mot mina lår.  Kallt är det också. Stekte, eller ah brände lax till middag. Då vår ej fungerande fläckt inte heller idag ville virka, stinker det hav i hela lägenheten. Fick en ljus ide om att vädra. Resultat: Svinkallt med havslukt.
Kvällen har idag varit mycket trevlig. Utan oxfile och kladdkaka dock. Men med colalight, vindruvor och starkt kaffe satt vi som fastlimmade framför idol och fredag hela veckan. Imorgon blir det lååångfika och ev Bio (Bond)

Nu ska jag försöka somna och ignonera knarkmänniskornas intrång. Tänk trevliga saker, tänk Robin :)

Kommentarer
Postat av: mor o far

....och på oss!!!!!!

2008-11-22 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0