IM ALONE

Robin has left the building. Kvar ligger jag och drösar i sängen.
Igår natt drömmde jag att jag skulle gå som modell på en catwalk. Mina fötter skulla vara klädda de mest högklckade skor jag någosin skådat. Drömde att jag i sömnen övade och övade och övade å att i dessa mördarskor. När man går i högklackat spänner man (iaf jag) benen ganska mycket. Vilket jag förmodligen gjort hela natten. För igår när jag vakande känndes det som om jag hade införskaffat mig världen benhinneinflamation. Skumt.
(Detta kan nog ha varit ett utav mina ointressantaste inlägg hittills)n

Ska iaf bege mig ut och inviga min röda fina jacka i de fina oslovädret. Förhoppningsvis håller mina sköra stackars små ben en lite gångtur i Vigelandsparken.

Kommentarer
Postat av: therese

ne caroline, du har inte hajjat de här.. det är en kombination av oviktiga och viktiga inlägg som gör din blogg kanonkul :) have a nice day!

2008-11-21 @ 13:09:46
URL: http://tlidbom.blogg.se/
Postat av: Carro

du är söt!

2008-11-21 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0