Kinesen hade i alla fall kul..

- Lyckades slå omkull en fullladdad kaffebryggare, dess innehåll flög ut över hela Vinmonopolets kök. Det lustiga var att jag hade en stor publik inklusive mina tre chefer
- Slog sönder en rödvinsflaska ala 250 jävla spänn. Kinesen på jobbet började asgarva och undrade om jag riktiat in mig på en dyr konjak för att avsluta den hemska dagen?
- Jag avslutade den hemska dagen genom att, efter en avancerad rörelse, med ena benet uppe på en lastpall och det andra kvar på marken spräcka mina myxor. Krschhh lät det. Kinisen som stod bakom skrattade precis sådär hetsigt som bara kineser kan göra.
Bra dag?
Mina aggresioner avtog när jag efter 2 timmar flåsat  sönder min kropp GRATIS på SATS, med Elin. J :)

En människa som gör mig glad då hon förgyller min blogg med underbara kommentarer: Therese Lidbom. ME LIKE YOU

Kommentarer
Postat av: sara

Caroline får adeccopersonalen låna keffebryggaren eller bröt du dessutom mot de stränga reglerna? Jag är chockad!

2008-11-28 @ 01:21:40
URL: http://sarabergquist.webblogg.se/
Postat av: Carro

vi får låna, men inte vælta ut innehållet tydligen, knepigt

2008-11-28 @ 08:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0