Mögel på pepparkakor!!



Idag ska Hyran betalas in, alltid lika kul. Då vår hyresvärd tycker att vi svenskar krånglar så mycket med inbetalning av hyran via nett, vill han ha den i cash. Underligt kan tyckas, vaknade upp vid 12, smörade två knäckebröd med mjukost gick sedan en lååång promenad i solen. Avslutade med den kära bankomaten. Tryckte i mitt kort, uppgav min kod och?? LÖN 600kr?? Stod som ett frågetecken. Jag ska inte få lön föräns på tisdag, dessutom inte 600kr utan MER!! Begav mig lite illamående in i lägenheten och knappade upp nordea.com.
LÖN ifrån GET 607kr. Det betyder att jag, fått provisjon 607kr utan att jag ens vetat om att jag sålt något alls?? Nu kanske ni rikemansbarn tycker, vadå 607kr är väl inget att pynta julgranen med?
607kr i nuläget är lika klockrent som mögelost på pepparkakor! testa! Dessutom är jag ganska stolt över min säljarkunskaper som jag inte trodde fanns

Kommentarer
Postat av: mor

det har jag ju alltid sagt att du är bäst!!!!!

2008-11-20 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0