Vin ær alkoholfritt / Blondinbella


(Ojdå hihi)


"Dock vågar jag mig inte på alkohol. Har man varit nedstämd en längre dit och med ångest känns det som om det skulle kunna gå väldigt snett om jag blev alltför berusad så jag nöjde mig med ett glas vin igår. "
Citerat vår søta lillan Blondinbella.
Om det inte ær alkohol i vin har jag, de senaste 10 utgångerna blivit onykter av sjælva vinglaset. Att glas kan vara så effektivt. NYHET NYHET, hæll upp vanligt kallt kranvatten i ett vanligt vinglas och njut! Efter två-tre glas kommer sjælva glaset ha gjort dig glad. Gløm långa systembolagskøer och de eviga handlandet i baren. Slæng ner ett normalt vinglas i væskan, gå till toaletten och fyll på med vatten, du ær snart på G igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Caroline Wallin kom inte du på redan under en klassresa till Holland att det räckte för dig att hålla i glaset?

2008-11-06 @ 22:18:20
URL: http://sarabergquist.webblogg.se/
Postat av: AxiePaxie

Haha, var inte så hon menade va? :P

2008-11-06 @ 22:47:38
Postat av: Carro

næ att man blir liter berusad av stæmningen, inte av glasmaterial. Jo kristoffer, de va precis så hon menade

2008-11-07 @ 08:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0