Ensam, stark och törstig

Okej, ändrade planer i livet. De slutade med att jag hamnade ensam framför lilla melodifestivalen med colalight och en latop i knät. Nästan lite läskigt hur mycket man hinner fundera över när man är för sig själv:

-Hur ful röv man får i mjukisbyxor
- Att Norges programsortiment en lördagkväll ligger på nivå NOLL
- Colalightberusningen är guds gåva till alla som vill leva sunt, tror de lever sunt, men som inte gör det.
- Att vår lägenhet luktar tacos
- Popcornlukt dämar tacoslukt alldeles för bra.
- ATT JAG MÅSTE STUDERA INTERNET/TELEFONISUPPORT!
- I höst hade jag en litenlitenliten tanke på att börja studera. Efter tre veckors kurs, faktura, internet, telefoni, grundkurs, känns det lika lockande som att byta ut min cola light mot mineralvatten...
- Att jag saknar Morris

             

Kommentarer
Postat av: morsan

....jasså det säger du, att du saknar Morris... hmmm

2008-10-05 @ 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0