Hej mamma

Hej Mamma. Var det något viktigt du ville? Du kan ringa mig innan kl kvart i 2 imorgon!!!
Idag har jag och Robin skaffat oss ett husdjur, en dinosaurie. Fast han har inte kläckts en, tar ca 72 timmar.
Min kost har bestått av wokgrönsaker m nudlar, sönderkryddat med soya. Har dessutom varit ute och gått. Man hinner med mycket när sambon delar ut brev hos statsminsitern, för det är faktiskt hans nya jobb, Han jobbar tillsammans med en massa kostymnissar vilket bidrar till klädångest för Robin vareviga morgon. (20min/morgon)

Kommentarer
Postat av: jessica

en dinosaurie? tamagotchi?

2008-10-22 @ 16:08:19
Postat av: Carro

næ en riktig!

2008-10-22 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0