Saknad och regn

(Bokstaven mellan o och q har lagt av å Robins dator, därav den underliga stavningen å diverse ord)

Efter en tuff dag å jobbet, med retilkobling av kablar, till sura fakturakunder. Canal+ beställning och modemfel kom Caroline hem, trött, lite huvudverk och alldels alldels utmattad. Vad ligger och väntar å köksbordet?
Ett aket med ferraribilar och världens mest underbaraste brev från världens mest underbaraste mamma!! När jag stod där, blöt i håret av de råa höstregnet, svettluktande skor som klädde fötterna, den i morses rydliga toffs som nu ramlat ner i strior och inramar det bleka ansiktet. Fick en stark hemlängtan. En längtan till mor och far. Till Johan och Morris.
 För att bli  lite bättre humör snörade jag å mig skorna, tog å mig mina (mammas) blåa tajta blåbärsinsirerade sringbyxor och begav mig ut i söregnet..
Efter åt känns det lite bättre, men längtan är stor!
Älskar er


Kommentarer
Postat av: Familjen

Vi Älskar dig mer <3

2008-10-08 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0