vi ska in !!



Med Saras hotfulla blick brännandes mot kindbenet känner jag en otrolig stress till att bli klar med följande blogginlägg. FREDAG.
Imorgon väntar jobb och som avrundning utgång! Inte för att garderoben eller skohyllan har några kläder som inbjuder till "fan va snygg jag är ikväll". Men för att smutta på ett,två,tre,fyra glas vin behövs ju ingen superstass. Dock är förväntningarna på att  hitta ett ställe med dans och bra musik höga. Förr förra veckans sortiment på Kontrast lär kunna slås med hästlängder, om vi så bara hänger utanför ICA. Nu vill jag absolut inte säga att kvällen var misslyckad, TVÄRT OM! Men med smådiggande irländare som kritiserar tjejer med blommiga kjolar blir inte själva dansen supereggande. Vi satt mest, klagade på trasiga glas, fick nya drinkar och drack. Tidig hemgång men med mycket skratt. Tidigt, kl var efter 2...
Min sista tid på Get är kommen. Har 4 dagar kvar. 4 dagar med spörsmål om purregebyr och alfakrull. Kommer sakna jobbet och mitt IP-team. Alla stående support och framförallt, den otroligt effektiva kaffemaskinen....
Time to go

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt mitt är ditt!

2008-10-31 @ 23:56:11
URL: http://sarabergquist.webblogg.se/
Postat av: AxiePaxie

Redan färdigobbat alltså?

2008-11-01 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0