Get me some more

GetEfter att ha suttit och blivit intervjuad i närmar 3 timmar så är jag, Caroline Wallin hungrig och anställd som supporter hos företaget Get. Get sysslar med bredbandstelefoni och digitaltv. Jag, mest oteknisk i världen som jag är, ska gå en två veckors lång kurs i hur jag ska lösa problem åt våra kunder. Tänkte att de kanske vore på  sin plats och öva lite på tekniska saker och fixade faktiskt igång vårt mobila bredband som kom på posten idag.
Lönen är hysad, helg och kvällsjobben ger ganska bra betalt. Kommer vara anställd via ett bemanningsföretag i tre månader. Fungerar jobbet och Get vill ha kvar mig ökar lönen då jag kommer bli direktanställd hos Get. Mycket fakta, men jag är kanonglad : ) Dessutom, lyckas jag med min charmiga stämma sälja av lite av vårt sortiment tillkommer en provision som i snitt ligger på 3000kr/mån. Största delen av Get´s anställda är svenskar, så någon norsk brytning lär jag undslippa, kempe greit!

Kommentarer
Postat av: morsan

du är bäst!!!!!!!!!

2008-09-10 @ 16:01:20
Postat av: Carro

nej du är bäst!

2008-09-10 @ 16:03:56
Postat av: Felice

Haha, du skulle bara veta ;) Och Grattis till nya jobbet! Jag får nog ta och ringa den där "kundtjänsten" nån dag o se om du sköter dig ;) Och ställa en massa konstiga frågor! Mohahaha...

2008-09-10 @ 16:35:25
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/
Postat av: farsan

det låter väl jätte bra men begriper du på norsk?

2008-09-10 @ 17:06:29
Postat av: Axie Paxie

Jadu, som jag sa innan Grattis! :) Men du...ge dig nu...KJEMPEGREIT heter det la ändå??

2008-09-10 @ 17:53:15
Postat av: Rob

det går bra nu!

2008-09-10 @ 22:32:38
Postat av: Carro

kempe greit.. sa ju att jag inte skulle bryta;)

2008-09-11 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0