Grattis Sara!

Efter tre timmar repris på missade Idol ska jag och Jessica ut och njuta av det vackra Norgevädret. Möjligtvis något mysigt café på GrUnerlökka (stavs annorlunda med tyskt U och norskt Ö) som lockar. Eftersom mitt nya mobila kontantkort strejkar vill jag härmed önska hjärtliga gratulationer till Sara Sommarbris Bergquist som idag fyller 20! GRATTIS! Och som plåster på såren till den elaka kommentaren under förgående kort på sara vill jag nu publicera en mer rättvis bild av underbara sommarbris:


Kommentarer
Postat av: Rob

jag sitter här och funderar på om jag ska laga mat tills du kommer hem? gör nog det , nåt får du alltid i dig.. chansar på runt nio nån gång, hoppas mitt försök till telepati funkar... ses ikväll!

2008-09-24 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0