Lokalsinnet sätts på prov

Nu vart man lite neervös.. Robin åkte iväg på uppdrag via adecco och jag ska förflytta mig genom stadens alla delar, ENSAM och försöka vara någorlunda i tid. De ena stället har sitt kontor utanför oslocity, vilket betyder att jag ska göra 3 bussbyten under en resa på 32min. Känns mystiskt att lämna sin följeslagare. Vi har gått på intervjuer, åkt tunnelbana, hängt på bemanningskontor, åkt mer tunnelbana, fikat, åkt mer tunnelbana, TILLSAMMANS. Nu är det slut på det, verkligheten tar över och tofflandet är slut. Med mitt lokalsinne betyder detta närliggande katastrof.

Kommentarer
Postat av: mor

jag hoppas att du inte har fått ngt av mitt lokal sinne då hinner du aldrig!!!

2008-09-10 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0