Stabilisering

Packat upp, flyttat om, städat, flyttat om igen, satt ihop ikea-delar, flyttat om och TADAAA.. Lägenheten är fulländad.
Hade gärna delat med mig av bilder och dylikt. men efter som jag nu, i denna stund bara snyltar internet av Robins polare i den lyxiga takvåningen, får ni hålla till godo med text, text text och åter text.
Vi har haft Jessica som inneboende över natten, och efter 30min av Mat-Tina på norsk TV vart vi extremt sugna på kött och godis. Olyckligt vis har vi en dygnetrunt-öppen asfräsch butik i källaren av vårt hus; Deli De Luca. En affär jag kommer missbruka. Vi drog iaf på oss skorna och köpte Jelly Beans. För alla ovetande individer: Vad är Jelly Beans? Jelly Beans bör testas och är ett oerhört coolt godis. Sugen på smörpopcorn, köp beans med smörpockornsmak. Sugen på strawberry cheesecake? Köp beans med strawberry cheesecakesmak.. Inte svårare än så..
........Och så till jobb. Så länge vi inte äger ett peranent internet är de vissa svårigheter med att mängdsöka jobb. Ringde på tre stycken idag:
1. - Du måste kunna tala flytanade norska samt stava felfritt
2 . - Telefonsvarare
3. - Skicka in ditt CV så hör vi av oss.
Ska gå runt och knackadörr på en massa restauranger och cafeer imorgon. Dock lockar lagerjobb mer då lönen är högre och helgerna fria.
Sa jag att dom söker en heltidsarbetare på Deli De Luca, affären i samma källare som vår lägenhet? Känns som att delar av Oslo kommer vara osedda om jag endast behöver ta mig fyra trappor från ytterdörren till jobbet varje dag. Tål kanske att funderas på...

Har idag ätit Bullens Pilsnerkorv, pasta och ketchup. Allt ifrån Ullared. Budget.se/CarolineWallin
.

Kommentarer
Postat av: AxiePaxie

Jag har haft ärn och sprugit på dessa fantastska jelly beans...men vet du vad själva grejen är med dem? Det är att man ska blanda olika smaker för att få ännu godare/mer spännande smaker! :)



Om jag nu inte har helt fel:P

2008-09-02 @ 21:09:30
Postat av: Carro

tycker du ska ta en och en ändå Vet inte hur bra smörpopcorn passar ihop med chili

2008-09-02 @ 21:54:31
Postat av: AxiePaxie

Testa and you will see! ;

2008-09-02 @ 22:47:03
Postat av: inneboendenjessica

för harry potter-nördarna som aldrig stött på jelly beans är jag övertygad om att det är mugglarnas motsvarighet till Bertie Botts bönor i alla smaker :)

2008-09-03 @ 01:02:10
Postat av: Brorsan

Du är Bäst Carro !!;)

2008-09-03 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0