Cool belöning på Hanson

Onico i vinter har varit kallt.
Snusutdelning i 25 minus är inte någon het sambadans på rosor. Men när belönigen idag utfodrades på Hanson ångrar jag inte en enda kylig minut i den uppblåsbara igloon.
Ett par jeans, en kläning, ett linne, en klocka och ett armband, RIKARE! Anders Nyström blev dock lite putt när jag inte valde de vackra skidorna jag lovat. Hoppas han någon dag kommer förlåta en förtröstad ninja som mig. På tal om ninja är personalfestens tema på söndag just, ninja. Alla måste klä ut sig, inget annat ombyte medtages.

Kommentarer
Postat av: A

Jag förlåter dig hjärtat...

Jag blev bara så sårad!

2009-04-23 @ 23:14:07
Postat av: och jag med! R

2009-04-25 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0