EN DAG I VECKAN - DAG!

Sumering av dagens broken besök:
Malave fuskar, som vanligt. Vänder och vrider tärningar från en enkel etta till en stor sexa, men förnekar allt.
Jag klappar mig själv på axeln när jag väljer sallad framför burgare och strips, men spottar mig i ansiktet när jag till dessert proppar i mig glass.
Tog medvetet på mig mina gråa JL brallor, tighta som as, inköpta i 2:an på gymnasiet, just för att inte äta glass....
Malave uppmuntrar till en vikt-nedgångs-vad. Inget onyttgt får förtäras bortsett från EN DAG I VECKAN. Den som bryter mot vadet får sin EN DAG I VECKAN-DAG förlorad i två veckor, samt indragen nattmacka efter stägning, hårt!
Thue future-snack står även på schemat denna dag, som alla andra. Har dock inte blivit förståndigare.
Anna väntar i hallen, dags för powerwalk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0