Herren, led mig !

Framtidstro.!?
Efter Åresäsongens avslutning kommer nästa steg i livet. Eftersom saker och ting har ändrat sig, är inte längre de självklara alternativet alls självklart.
Alternativ?
Åka hem, bo hemma, jobba på Wästgöta. Umgås med mer min familj, faktiskt kunna tjäna och spara pengar
Gotland. Följa strömmen, ha en riktig sommarsommar, dock inte kunna spara så mycket. Lappa ihop, bryta ihop eller inse att vi inte ska va ihop..
Oslo Flytta in i egen lägenhet med Jessica. Jobba mycket, spara mycket, för att efter jul kunna dra ut på en förbannat efterlängtad resa
Smögen. Efter ett deeptalk på facebook igår dök det plötsligt upp ett alternativ på underbara västkusten också. Har inga större detaljer, bara att jag ska bo tillsammans med Lollo.

Kan någon leda mig på rätt väg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men HALLÅ??? Är det ens något frågetecken här? GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND,GOTLAND,GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND, GOTLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 18:54:08
Postat av: Anonym

2009-04-02 @ 21:36:51
Postat av: Erica

Det verkar som om att Anna vill att du skall vara på Gotland. Så det röstar jag för. Fast ett jobb i Norge tjäna massor med pengar och sedan få resa skulle inte vara så dumt heller. Men du får välja själv. Ses i kväll

2009-04-03 @ 10:20:48
Postat av: jessica

oväntat men... oslo kanske är en bra idé! fast smögen kanske kan funka, om du får med dig den där luisa så varför inte :P

2009-04-03 @ 20:15:11
Postat av: Idaaaaaaa

Oslo Carro!

2009-04-03 @ 20:54:05
Postat av: Anonym

ingen ide att höra med herren där uppe, gjort det tidigare och ingen respons :) men jag tycker nog tråkigt nog att du ska vara hemma och umgås med miiigggg :):)

2009-04-04 @ 00:05:19
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0