Imorgon är en annan dag


utebliven nattmacka och fridag i veckan för SAMTLIGA. Malave har dock ine blottat sin kostcirkel för dagen, men kan garantera fusk, även från hans sida..
När jag satt och tryckte i mig min extremt välsmakande pizza kom jag helt plötsligt, med flöt och vitlökssås runt hela munnen, att tänka på mamma. Mamma har aldrig, kommer aldrig och skulle aldrig för alla pengar i världen genomgå en sådan extrem flötdag. Jag tog en stor tugga till, sköljde ner Kalorierna med cola (INTE LIGHT) och funderar vidare på vad som gick fel när jag blev till. Varför fick inte jag : HEJ JAG ÄR KUNG OCH KAN MOTSTÅ SÖTA, SALTA OCH FETTIGA FRESTELSER - GENEN?
Pizza och cola. Måde jag inte illa innan... Sen kläckte något ljushuvve iden : VI HYR FILM! Vad är hyrfilm utan godis och ännu mer cola? Senare dök solstrålarna Anna och Klara upp. Anna hade fått beslutsångest bland gottehyllorna och köte en fanta och en cola, chips och glass. samt pizza. Man kan väl inte låta stackaren äta upp allt själv?
FET, ÄCKLIG OCH SKABBIG, imorgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: filterkungen

You go girl!!

2009-04-07 @ 07:23:21
URL: http://filterkungen.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0