Next step..

Efter en minst sagt omtumlande månad har saker och ting löst sig bra. Jag har skaffat mig vuxenpoäng iform av inhandlande av EGEN dator, och jobb!! Istället för att snylta på andra (typ jessica kling nu) kommer jag hädanefter porrsurfa på egen maskin. Jobbet innefattar Nisse på Hamnen4 i smögen. För att precisera: Jag ska jobba som diskplock och rodda bar. Nästa torsdag (30/4) knör jag mig in i en trång tågkupé och beger mig mot Svensås. Morgonpromenader med Morris, joggingrundor runt Borgaholm och Detox är obligatoriskt!!
För första gången på länge känner jag mig riktigt riktigt pepp på livet! Naturligtvis kommer jag grina ner till Sundsvall efter skilsmässa med ett dussintal underbara individer, men det känns bra att ta nästa steg i livet
(Eftersom jag inte bloggat på ett tag skäms jag inte för lite djupare meningar och råtöntiga formuleringar)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas att detdär nästa steg i livet bara varar fram till december nästa år för då är det tillbaka till gamla goda livet i ÅRE!!

2009-04-23 @ 02:28:59
Postat av: mor

välkommen hem till svensås min goa unge!!!!!!!

2009-04-23 @ 07:04:41
Postat av: Erica

Hej äntligen bloggar du igen,Snygg dator.

Grattis till jobbet i Smögen.

Kram

2009-04-23 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0