Sommaren är över..



Bilen rullar i en hastighet av 120km/h, på en rak, världens tråkigaste väg enligt pappa, hem ifrån Smögen. Med vemod, lite kemisk ångest, illaluktande fötter och ett urtuggat bubblegum sitter jag i baksätet och bloggar. Denna underbara sommar börjar gå mot sitt slut och detta KÄNNS!.Trodde aldrig jag skulle erkänna detta för mig själv eller ER, men jag kommer saknar limeskärandet, iskrossandet, sopsaft, sitta i skiten, diska, lööööve, annars?, fulla norrmän, 90 g halv fyra och Molins dryga jävla skämt. En sjukt trevlig tid och tackar alla som lagt sitt bidrag till detta !
Som efter Åre kommer tiden bestå av rehab och en lite vitare period. Känner dock inte samma uppjästhet nu som efter senaste säsongslivet. Denna sommar har beståt av svett, lyft, spring och lök. Men också av pizza på stående fot kl 02:32 i disken, burgare efter stägning och godis på Sommargott för att orka le. Morgonpromenader med Morris och äggfrukost blir rutin igen, den 1sept flyttar jag till egen lägenhet i Borås. Skål

Kommentarer
Postat av: Anna

Och den 1 dec flyttar du in i Olympiagården med mig och Hanna. :) Bara så du vet...

2009-08-16 @ 15:07:45
Postat av: KRISTIN

Grattis till lägenheten! :) Då vet jag vart har dig, iaf för ett tag! haha.. har du nått jobb på G här hemma eller? KRAM!

2009-08-16 @ 15:18:05
URL: http://kristinprallin.blogspot.com
Postat av: Luisa

Hjäääälp Carro, jag blir gråtfärdig.

2009-08-18 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0