Glögg uppmuntrar till sprit



Idag ska jag halka ner till stan för att inhandla alla min opåbörjade julklappar. Snön öser ner och spotify som funkar i 30sek innan laggning bjuder på julmusik. Jag klunkar rykande te för att råda bot på min cphals som vägrar sluta svida.. Hittils har detta inlägget inte bjudit på någon som helst intressant läsning och fortsättningen kommer briljera i samma stil.
Den 22/12 lämnar jag Borås för att vara ledig, andas och fira jul i Svensås. Något jag ser fram emot ENORMT!
Jag vill avsluta detta tråkiga inlägg med en konversation på ica:
Jag laddar upp alla mina varor på bandet och bereder mig för en betalning.
Kassörskan: Leg tack
Jag hasar fram leget utan att egentligen fundera på varför hon ska ta leg på mig??
Jag: Varför ska du ta leg?
Kassörskan: Du har köpt glögg
Jag: Blossas saftglögg, samma sak som att inhandla en flaska blandsaft ju?
Kassörskan: Glögg uppmuntrar till alkoholförtäring
I fortsättningen tycker jag man ska ta leg på människor som köper:
redbull, sprite, ölkorv och lime


Kommentarer
Postat av: Linn

Sluta skryt Carro. Jag fick också visa leg på Keybar för jag var så jävla fräsch och inte ser du mig nämna det... Förtydligande: De har 18årsgräns på Keybar -jag såg också ut som 17! ;) Kram och lycka till med julklappsköpen!



Ps. I vanliga fall måste jag visa leg på Gina Tricot typ för att styrka att jag är under 26.

2009-12-16 @ 13:32:12
Postat av: jessica

haha

annat det an i detta laglosa land pa andra sidan jorden!

2009-12-16 @ 15:55:22
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

konstigt, jag behöver aldrig vissa leg....

2009-12-17 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0