Karin är min nya Molgan!


Min motiverande Molgan!


Tom i huvudet och värk i kroppen. Resultatet av en 16h lång arbetsdag. Från förbannade kunder som i stort sett skällde ut oss stackars expediter för kylan som orsakade motorstop och igenfrusna dörrar, till julbord med nykterister, kristna och kommunansvariga. Oavsett människor med rubbningar i huvudet som går ut över trevlig personal skiter jag fullstädnigt i att vara bitter. Jag har hittat en ny inspirationkälla i livet. Denna friska källa är formad av kött, blod och muskler; Karin Karlsson.
Varje gång jag är sugen på något onyttigt tänker jag: Nä detta skulle inte Karin äta. Varje gång min hjärna fylls av lata tankar och benen av bly då trappan upp till matsalen är lång tänker jag: Här skulle Karin har sprungit upp. Karin är min nya Molgan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0