Kliniskt!



00:03. Hela lägenheten är totalt klinisk ren från golv till tak. Luktar grönsåpa och jul. Sista arbetspasset (X2) imorgon, med en endast 13h lång arbetsdag, baggis! Julklapparna är inslagna och ev fuktskadade av golvrengöringen, men vem bryr sig.. Önskar ER godnatt och lovar en mer innehållsrik och uppumuntrande blogg i fortsättningen efter vissa klagomål.
Tillslut:
Jag jobbade i Xoy.s garderob efter stägning på statoil under gårdagskvällen. När det klockan 02:05 var som mest att göra bland jackställen skriker någon efter att jag ryckt åt mig en bricka lite irriterat av en gäst som viftat lappen i ansiktet på mig
 - Du är mycket trevligare på statoil.
 - Du också!

Kommentarer
Postat av: du vet vem

... ja alla kan ju inte leja bort julstädningen.

och för det andra så tycker JAG att du alltid är trevlig, så det så!!!!!

2009-12-21 @ 07:17:33
Postat av: Filterkungen

Klart du är gladare på Statoil där kan du ju äta korv å godis hela tiden

2009-12-21 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0