My day, mayday!!!




- Guud va trött du ser ut!
Den kommentaren lixom
 - Va brun du är, har du solat solarie?
Är två stycken meningar som borde stå med i vett&etikettboken under rubriken: FÖRBJUDNA SÄGNINGAR!
Jag kännde mig lite trött idag, men gottgjorde det med extra rouge, dock genomskådade Arla-budet min fejkmakeup och upplyste om minst 7h sömn per natt.
Idag har jag lyckats bli utelåst i sörjande stunder tänkte jag; OK TRÖSTSHOPPING!  När jag betalat hittade jag nycklarna längst ner i väskan.. Jag har knäckt mitt mobila bredband i två delar så nu snyltar jag på PeriotiNV, tack! Mitt diskberg når snart kökstaket så man kanske skulle... NÄ

Kommentarer
Postat av: Lars

Vad tjusigt! Jag gillar inte Mazda! Har ni inte tyvvär lagom folk?

2009-12-08 @ 18:10:59
URL: http://detflotteord.wordpress.com/
Postat av: Filterkungen

Att flytta hemifrån har gjort dig gott

2009-12-08 @ 19:49:44
Postat av: ex-chef

Eller den här, -shit vad du har fått färg, vilket egentligen betyder -du har bränt dig och ser för hövlig ut!:)

2009-12-09 @ 02:19:04
Postat av: Anna ( Tobias tjej ) ; )

Carroooooooo! Jag tycker faktiskt lite synd om dig!! Jag kommer gärna och besöker dig över en kopp te så hjälper jag dig ; ) KRAAAAM

2009-12-09 @ 11:35:22
Postat av: Carro

det är inte synd om mig, jag har ju tvättid på lördag

2009-12-09 @ 11:52:06
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0