Victoria Secretshowskroppp eller EJ



Kommentarerna av:
Bingo, Tobbe, Anna, Sarah och mig själv under Victoria Secret-showen:
Jag: Men hon är ju fööör smal
Anna: Hon har ju inga lår!
Sarah: Vad väljer man lixom, lår, lite mage och BRÖST! eller inga bröst, ingen mage och inga lår?
Jag: Nä precis.
Alla sitter hypnotiserade med en chipsskå i handen och störtglor på långa, bruna, blänkande spiror.
Bingo: JÄVLAR VA SNYGG
Tobbe: Magrutor är sjukt sexigt!
Anna, Tobbes tjej ser inte skitglad ut, jag nyper mig i höften och Sarah ser oberörd ut och tar en klunk cola.
Jag tuggar frenetiskt vidare och inser att skålen med chips börjar tryta, likaså vinet i glaset. Jag jämför: Victoria secretshowskropp eller ett glas vin med tillhörande tilltugg till
LÄTT VAL, VIN!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Helt rätt! Vem fan orkar bry sej, lev livet o njut av allt det goda istället. Lööööve!

2009-12-31 @ 00:50:15
Postat av: Pierre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0