Vuxna människor, eller..


- Fruktansvärt att du inte fått ta mat av den stora buffén än, och stackars dig utan kniv. Verkligen hemskheter som utspelar sig på I-ländernas julbord.




- Det är orättvist. Dom har fått ta mat två gånger nu, jag har inte fått ta en enda gång.
Nej ingen femåring med hundögon och tårar som kläckt denna minst sagt barnsliga mening. Utan en fullvuxen karl på julbord

- JAG HAR INGEN KNIV!!!!! (Decibell för hög för att mätas)
- Det finns frame vid buffén
- JAG HAR REDAN VARIT OCH KOLLAT MEN DET LÅG INGEN DÄR, HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT FÅ EN JÄKLA KNIV TILL MATEN!!??
Hej jag har cancer och mina barn är fattiga och bor i Afrika, men jag förstår ditt hemska problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0