Fjortisbloggnörd.se

Försöker få klart min design och river snart sönder mitt hår i frustation. Therese har hjälpt mig en bra bit på vägen! Tack. Det jag nu försöker fixa är länkraden till vänster som vägrar ändra på sig.
Anna och jag okupperade gymet en timma tidigare dag, bokade även upp oss på ett spinningpass imorgon kl 18:00. Är det någon gång man ska starta nytt liv är det nu!

Har även funderat på att sända din kommande konversation till tjuvlyssnat.se. Dock är jag själv med att tillföra IQ-badboll-hejjagärnorsk-ochfjortisbloggnörd-kommentaren:

Therese: Asså jag tror Blondinbella gått och dött!!
Jag: Va?? Vadårå?
Therese: Hon har inte uppdaterat sin blogg på snart 5 timmar
Jag: Shit

Kommentarer
Postat av: brunett tessan

våga vägra måndagsklubba

våga vägra måndagsklubba



våga vägra blondinbella?

heeell no!

2009-02-03 @ 19:37:49
Postat av: brunett tessan

våga vägra måndagsklubba

våga vägra måndagsklubba



våga vägra blondinbella?

heeell no!

2009-02-03 @ 19:48:43
Postat av: Caro

måndagsklubba måndagsklubba våga väga måndagsklubba. kolla in nästa inlägg weeii;)

TACK FÖR HJÄLPEN!

2009-02-03 @ 19:51:05
Postat av: Caro

måndagsklubba måndagsklubba våga väga måndagsklubba. kolla in nästa inlägg weeii;)

TACK FÖR HJÄLPEN!

2009-02-03 @ 20:02:48
Postat av: Caro

måndagsklubba måndagsklubba våga väga måndagsklubba. kolla in nästa inlägg weeii;)

TACK FÖR HJÄLPEN!

2009-02-03 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0