Albrecht vann?

Skiddag!!
Fruktansvärt kallt. Men trots kylan och de isiga backarna begav vi oss ut. Jag, Anna och Klara. Med underställ, linne, t-shirt, munjacka, fleecetröja, underjacka och skaljacka, dubbla vantar och robins turbo googels var vi uppe med tuppen, halv tolv vid VM8. Klara som lånade mina rosa googels, barnsize, var också klädd i pälsmössa, vilket resulterade i smeknamnet "barnet" under hela dagen.
Tog några åk, käka lunch på Jessicas jobb, åkte lite till. Jag ramlade. Hemfärd. Mycket trevligt!
Lämnade åter mina Skidor på det-bästa-stället-att-hyra-skidor-på-i-hela-åre, Hanson!!. Dessutom, det bjuds inte bara på trevligt bemötande, goda erfarenheter och grym utrustning där, nej nej. Det finns även EN HEL DEL ATT SPANA IN.
Take a look:

Denna kroppshydda Anders. N !!
Albrecht åker bra och jag pratar konstigt
Dusch, sedan workworkwork

Kommentarer
Postat av: Anders

Ont om kommentarer... Trots en så fin stuss!

2009-01-20 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0