Död åt snibben !

Eftersom det gått över 6 veckor sedan jag tog tag i mig själv och gjorde hål i öronen, har jag även köpt egna fina guldiga EGNA för att byta ut de plastiga. Har inte haft något som helst krångel med vare sig infaltioner eller varbildningar i snibbarna, MEN efter bytet ser mina öron ut som "hej jag är dumbos mamma". Jag ringde min kära moder för tips. Hon delade med sig av sin öronerfarenhet och hoppades på det bästa. Igår, precis innan jag skulle lämna hemmet fick jag ett sms som bara världens sötaste mamma kan skicka:
"Har du fortfarande ont i öronsnibben?"
En människa som bryr sig. Hade alla varit så omtänksamma hade vi garantert inte haft svält, krig eller mörderi. Inte heller infekterade öronsnibbar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha alltså kan ju vara en av de roligare bloggar som jag skådat :D

2009-01-13 @ 20:01:11
URL: http://metrobloggen.se/malcolm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0