Droppen som fick..

Droppen som gick bägaren att rinna över!!
Snobbiga töntar med otrevlig attityd och förbaskat nonchalant beteende gjorde att jag gick runt och blev mer och mer förbaskad igår. Jag försökte lugna mig, le trevligt och ignonera alla: lilla gumman, ursäkta fröken, JAG VILL HA HJÄLP eller TAR NI KORT??
Men, tillslut, när den drygaste av den drygaste männikskan jag någonsin skådat dök upp i sin oranga dunjacka var måttet rågat.
Killen, som var hyfsat i gasen, superslappt ansikte, med gapande mun och hängiga ögon säger ingenting utan kastar sin jacka och försöker dra
 - DET BLIR 20KR!!
 - Men jag har redan betalt 3ggr tidigare
Då har alltså idioten tagit ut sin jacka tre gånger innan?
 - Jaha, men du måste endå betala. Varför har du tagit ut den 3 ggr??
- Jag har inga pengar
 - Då får du gå till baren och ta ut 20kr och sen komma tillbaka hit och betalat.
- Jag vill inte det
- NÄHE MEN DU FÅR INTE HA JACKA PÅ DIG INOMHUS. ANTINGEN TAR DU UT 20KR ELLER SÅ FÅR DU DRA HEM!
 - Va fan, ah men då drar jag hem då
Sliter jackan från galgen och börjar gå mot uttgången. Men istället för att ta höger vid dörren gick han vänster ut mot dansgolvet, iklädd sin fula dunjacka. DET VA DROPPEN
Jag kutar efter, slänger handen stenhårt på hans axel.
-SKULLE INTE DU GÅR HEM??? DU STÅR ALLTSÅ OCH LJUGER FÖR MIG?
- öh
- ANTINGEN HÄNGER DU IN JACKAN NU, ELLER SÅ ÅKER DU UT.
-  gumman lugna dig
Gumman avgjorde min handling. han var full och jag var stark. Hanåkteut!
Har aldrig upplevat en sådan adrenalinkick förut.

Kommentarer
Postat av: engan

bra morsan

2009-01-21 @ 13:53:02
URL: http://filterkungen.bloggproffs.se/
Postat av: carro

du kan va morsan

2009-01-21 @ 14:18:42
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: elin

Bra där!

2009-01-21 @ 17:22:13
Postat av: Rob

you go get em!

2009-01-21 @ 19:58:23
Postat av: Kristin

Gött Carro!

2009-01-21 @ 20:27:33
URL: http://kristinprallin.blogspot.com
Postat av: Anonym

BRA Carro!!!

2009-01-21 @ 21:24:52
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se/
Postat av: Loliisa

Wow, det där lät ball. att du inte slog honom egentligen :D.. haha, hade jag lätt velat se!

2009-01-22 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0