Iq-badboll!

Ytterliggare ett fett lass med ej dryckesvana norska studenter har anlänt Åre. Igår även bygget. Denna gång vart vi mer förberedda och skrattade (kokade inombords) åt deras iq-badboll till hjärna.
Har insett att det kanske inte är ok att sova till halv två, gå upp jobba, vila en timma eller två för att sedan gå på nästa pass. Man kanske borde ta vara på livet mer och faktiskt plåga sig upp vid elva. Precis vad vi gjorde!! 11:00 knallade Ida och jag till gymet och varje morgon (från och med i onsdags) förbereder jag min kropp för kommande mongos med Berocca. Dock kommer allt inom kort sabbas, det är måndagsklubb på Måndag

Kommentarer
Postat av: Alx

Haj du!



Nu täntke jag börja blogga igen,haha.. eftersom du var en flitig läsare senast så får vi hoppas att du även är det på den nya:P



hare gott/Alx

2009-01-27 @ 10:13:18
URL: http://alxjohansson.blogg.se/
Postat av: emma

snart ær det dags før uppdatering tycker jag allt :)

2009-01-28 @ 15:44:39
URL: http://webblogg.se
Postat av: mor

mer bloggande vill vi ha från dej snart, nej inte snart utan nuuuuu föresten

2009-01-28 @ 18:04:46
Postat av: Anonym

dags för uppdatering tycker jag!

2009-01-30 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0