Schribetorke

Jag har skrivtorka..!
Jobbet kommer lugna ner sig när alla studenterna dragit. Har tränat BRA denna veckan och även solat en gång. Igår var jag och Ida på Step. Väldigt  svårt, men så kul att man glömde bort att det var jobbig, bra träningsform! Var även igår på Cocktailparty hos Hanna som fyllde 21. Alla flickor hade vackra klänningar, medans herrarna var dresserade i skjortor. På bordet stog vin, shots i muggar, kex, ost, snacks och öl. De flesta begav sig sedan vidare till Wersens (inklsivae jag). Där jag räddade folks liv när jag blåste ut den brinnande kaminen. Dock jämnade det ut sig när jag höll på att sätta Max i brand. Snart kommer Robins syster med man hit. Vi ska gå och äta lunch sen börjar jag jobba.

Min lilla order från Eleven ligger på posten och väntar.. Tanservetter och ett omdiskuterat body & hair-spray.

Jag har skrivtorka..!.

Kommentarer
Postat av: Luisa

Hej Wallberg! Jag saknar dig. Kommer snart och hälsar på.

2009-02-02 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0