Läs helst inte

Jobb, personalfest och tre lediga dagar. Tre viktigta händelser som jag ej informerat mina bloggläsare om.
Tänkte repetera mitt liv denna missade vecka. Är du inte intresserad? Sluta läs nu
JOBB
Jobbade förre veckan afterski samt kväll. Hängde in David Helenus jacka, samt hans frus, René Rydberg. Davids dröm var att ha en låda full med pengar, liknande den vi har som växelkassa under disken i garderoben. Fick även lov att hänga upp Klas Möllbergs jacka på en galge. Klas hjälpte mig med korsordt jag fördrev tiden med samt klagade på de kalla vädret (Hade jag haft mer stake hade jag uppmanat honom att dra på sig ap-dräkten vid kyla)
PERSONALFEST
Hela Bygget drog på sig skid/snowbords utrustning och satte av ut i backen. Blec två åk, sen öl och korv. Två åk till, sen mer öl och afterski. Afterski på det nybyggda Copperhill. Alla var sugna var sugna på allsång, Born in USA, 800grader. Igång satte en pianoist med Fly me to the moon....
Sedan efter genväg via grusvägar och snöfällt vart det bastu och mer öl på bygget. Kvällen avslutades på Sapper. KUL!!
LEDIGHET
Månadagens ledighet blev sömnsömnsömn och en burgare på Dahlboms. Robin klippte till sig och myskväll hos eddie och max. Max med cpångest..
Tisdag, sömnsömnsömn, tänkt skiddag, men storm. Gick och tränade, behövligt
Onsdag faktiskt backen. Men höll på att frysa ihjäl och fick plötsligt en inblick hur de som låg och flöt i vattnet när titanic sjönk kännde.. Ska snart iväg och träna därefter popcorn och lite öl..
Fruktanvärt tråkigt inlägg, ska bättra på min fantasi och snart publicera lite bilder..

Kommentarer
Postat av: mor

äntligen nytt på bloggen, kul vad du än skriver

god natt

2009-01-07 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0