Vilket stuuuup?

Dock blev inte jobbet ett dugg ansträngande då folket höll sig hemma. Gick av vid 00:30 och sitter nu med Maxs omtalade Mac i knät och är extreeeemt sugen på något onyttigt.
Ramlade ner ifrån ett 6 meters stup idag när jag skulle "gena" till Coop efter gymet. När jag glidit ner alla de snöiga meterna och det låg tonvis med snö innanför brallorna hade jag bara en tanke i huvudet: "VAD FAN SKA JAG ÄTA TILL MIDDAG, EFTER DETTA FALLET FÖRTJÄNAR JAG FLÖT" Reste mig upp, borstade bort den vita kalla geggan och halkade iväg till affären. Köpte hamburgare och lite lösgodis! Inser nu att flötet inte tillfredsställde mitt behov och min kropp skriker efter mer; MAT!!

Kommentarer
Postat av: mor

gen väg är sen väg, har vi ju lärt dej, eller...

2009-01-10 @ 10:30:35
Postat av: AxiePaie

Hahahaha, FLÖT! gött uttryck ;)

2009-01-11 @ 14:11:17
Postat av: elin

Haha! du e ju crazy. I västerås vet man inte vad FLÖÖÖT är.. oväntat! slätta äger haha

2009-01-11 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0