SOMMARUPPEHÅLL

Uppdatera vad betyder det?
FÖRLÅT. För er få som faktiskt följer min blogg och troget klickar in på sidan, trots min uteblivna uppdatering vill jag be om ursäkt. Till Anna som denna händelselösa sida har som startsida råder jag byta!
Vill bara meddela alla oroliga att jag trivs som en gud. Mår som en kung och älskar sommaren på västkusten. Men också att jag saknar alla mesar som jag inte har chansen att träffa.

När skrivkrampen släpper och solbrännan på benen börjar avta ska jag med bravur ta tag i bloggen. Nu får jag nog erkänna ett litet sommaruppehåll och önskar alla en riktigt jävla bra sommar!

Kommentarer
Postat av: miss lidbom

buuu

2009-07-09 @ 21:34:04
Postat av: A N

Du kan va ett uppehåll..!

2009-07-16 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0